Nextflow

İş süreçlerinin optimizasyonu belirli yol haritaları oluşturmaktan geçer. İş süreç yönetiminin dijital araçlarla desteklenmesi, hem köklü hem de yeni kurulan şirketler için etkili bir yaklaşım biçimidir. Temel amaç, organizasyonun hedeflerine ulaşmak için gereksiz karmaşıklıkları azaltmak, kaliteyi sağlamaktır. Bu noktada Nextflow, elektronik süreç takibi ve yönetiminde verimliliği artıran güçlü bir araç olarak öne çıkar.
Nextflow Nedir?
Nextflow kurumunuzun iş süreçlerini optimize eden ve yönetimini kolaylaştıran yapay zeka destekli bir iş akışı uygulamasıdır. Yönetimin etkisini artırarak süreci oldukça kolaylaştırır, her yerden ulaşmanıza imkan tanır. Belirlenmiş kurallar çerçevesinde doküman ya da görev akışını kişi ve sistemler arasında düzenler. Bu çözüm kurumunuzda işlerin doğru zamanda doğru kişi tarafından hızla gerçekleştirilmesini sağlar. Operasyonel ve yönetimsel süreçlerinizi elektronik ortamda izlemenize, yönetmenize ve arşivlemenize olanak tanır.
Nextflow, dünya genelinde 30.000’den fazla son kullanıcıya hizmet sunan bir sistemdir. Farklı sektörlerdeki ihtiyaçları karşılayacak şekilde tasarlanan Nextflow, başta Almanya, Rusya ve Fas gibi ülkeler olmak üzere, hızlı tüketim, bankacılık, perakende gibi sektörlerde kullanılmaktadır ve 10’dan fazla sektörde tercih edilmektedir.